Klachten over Uniezorg

Klachtenprocedure

Al onze medewerkers doen hun uiterste best om je naar volle tevredenheid te behandelen. Desondanks kan het voorkomen dat je toch niet tevreden bent. Wij stellen het zeer op prijs als je ons op de hoogte stelt van eventuele klachten over de behandeling of over de manier waarop je benaderd bent. Laat het ons dan hier weten. Wij kunnen dan samen een oplossing zoeken en onze dienstverlening verder verbeteren.

Praat met je behandelaar

Mocht je een klacht hebben, dan adviseren wij je hierover in gesprek te gaan met betrokkene(n) van onze praktijk of met de klachtenfunctionaris: Mariël Kamps. Je kunt aangeven waar je niet tevreden over bent. Voor de betrokkene(n) is het belangrijk te weten dat je niet tevreden bent en de betrokkene krijgt zo de gelegenheid om het probleem samen met jou op te lossen.

Als wij er niet uitkomen

Als je er met de behandelaar en/of Mariël Kamps niet uitkomt, dan kunnen we de klacht voorleggen aan een onafhankelijke klachtenfunctionaris. Wanneer dat ook niet tot een oplossing leidt, dan kun je terecht bij de Stichting Zorggeschil waar Uniezorg bij aangesloten is.

Praktische informatie